پرسپولیس, سلطان قلب ها

پرسپولیس, سلطان قلب ها
*ورود استقلالي ها ممنوع*
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 2
بازديد هفته : 5
بازديد ماه : 66
بازديد کل : 1776
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

تيم مورد علاقه شما چيست؟

جديدترين ارسال ها
تصاویر اردیبهشت
پیراهن سفارشی
تصاوير ديدار پرسپوليس_سايپا
پوستر جوادكاظميان
افتخارات
بیوگرافی (جواد کاظمیان)+عكس
بیوگرافی (غلام رضارضایی)+عكس+مصاحبه
مصاحبه اي با (اميرحسين فشنگچي)+عكس
بیوگرافی (علي كريمي)+عكس
بیوگرافی (ایمون زاید)+عكس
ارشیوتصاویر (1)
لينک هاي دوستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلطان قلب ها و آدرس fcpers-polis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراحي هدر و بنر رايگان
رزتمپ
طراح قالب
قالب هاي پرسپوليسي

غلامرضا رضایی متولد مارس 1984( یعنی 24- 25 سالشونه و متولد اسفند هستند ).
رضایی در سال
87 به تیم ملی فوتبال ایران به مربیگری علی دایی دعوت شد. که در بازی با تیم ملی فوتبال زامبیا اولین گل ملیش را به ثمر رساند. موثرترین گل ملی او گل به تیم ملی فوتبال سوریه بود که باعث صعود ایران به دور بعد مسابقات مقدماتی جام جهانی شد

مصاحبه با غلامرضا رضایی:

دوست ‌دارم ‌بازي‌ در ‌استقلا‌ل ‌و‌ پرسپوليس ‌را‌ تجربه‌ كنم



وقتي نام غلامرضا رضايي به گوش مي‌رسد، طرفداران فوتبال ناخودآگاه ياد تيم ملي و اعتمادي كه علي دايي به او كرد، مي‌افتند. او كه در آستانه 25 سالگي روياي حضور در باشگاه‌هاي مطرح فوتبال اروپا را در سر مي‌پروراند برايمان از داستان حضور ثابتش در تيم ملي گفت و اين‌كه از اعتماد سرمربي جوان تيم ملي به جوانان نهايت استفاده را برده است. شماره 15 تيم ملي به بازي در استقلال يا پرسپوليس هم فكر مي‌كند و البته از كار كردن با فيروز كريمي هم خيلي راضي است. رضايي از محروم بودن در بازي تيم ملي مقابل كره حسرت مي‌خورد، اما مي‌خواهد در بازي صبا مقابل استقلال كاري كند كه هيجان و حساسيت از صدر جدول ليگ برتر دور نشود. گفتگوي «جام‌جم» با بازيكن محبوب علي دايي پيش‌ روي شماست.
اولين پرسشي كه درباره غلامرضا رضايي به ذهن خطور مي‌كند اين است كه اگر به جاي دايي شخص ديگري سرمربي تيم ملي مي‌شد، آيا باز هم او بازيكن ثابت تيم ملي بود؟
سرمربيگري علي دايي در تيم ملي نه‌تنها براي من بلكه براي خيلي از بازيكنان جوان ديگر مفيد بوده است. زاويه ديد گسترده او نزد تمام جوانان ليگ انگيزه زيادي به وجود آورده است. دايي ابتداي ورود به تيم ملي براي بازي با كويت من را دعوت نكرد، اما از وقتي فرصت پيدا كرد بازي‌هاي ليگ را تماشا كند همان ‌طور كه وعده داده بود، آماده‌هاي ليگ را به اردو دعوت كرد. من به دليل شناختي كه از دوره بازيگري از علي دايي داشتم، مي‌دانستم هميشه روي حرف خودش است و كسي نيست كه حرف بيخود بزند. در 12 بازي باقيمانده ليگ باانگيزه دوچندان كار كردم و خوشبختانه هفت‌ هشت گل زدم و چند پاس گل دادم. در اولين جلسه تمرين در اردوي اردبيل، علي آقا با همه اتمام حجت كرد و با صراحت گفت، از جوان‌ترين بازيكن تا پيشكسوت هركس بهتر باشد در تركيب اصلي قرار مي‌گيرد. با انگيزه بالا طوري تمرين كردم كه اعتماد او را جلب كنم و شكر خدا تا الان موفق شده‌ام جواب اعتماد او را بدهم.
فكر نمي‌كني با جدي‌تر شدن بازي‌هاي تيم ملي بايد جايت را به باتجربه‌ترها بدهي؟
به اين موضوع فكر نمي‌كنم. آماده رقابت هستم. در تيم ملي هرچه رقيبانم بيشتر باشند به نفع من هم است، با اضافه شدن بازيكناني كه شما مي‌گوييد من هم مجبور مي‌شوم بهتر كار كنم. در يك كلام بايد بگويم از رقابت با بازيكنان بزرگ و باتجربه نمي‌ترسم.
بدون بازي در استقلال و پرسپوليس به تيم ملي رسيدي. همچنان مي‌خواهي اين روند را ادامه بدهي يا به تيم‌هاي سرخابي پايتخت مي‌پيوندي؟
خوشبختانه الان شرايط به گونه‌اي است كه براي عضويت در تيم ملي نيازي نيست عضو استقلال يا پرسپوليس باشي. در حال حاضر به استقلال و پرسپوليس فكر نمي‌كنم. اول فصل، پرسپوليسي‌ها مرا مي‌خواستند، اما مسوولان صبا از من خواستند در اين تيم بمانم. الان از اين‌كه پيشنهاد صبا را رد نكردم راضي هستم، چون شرايط تيم ما خوب است؛ البته براي فصل بعد اگر قسمت باشد، دوست دارم بازي در استقلال و پرسپوليس را تجربه كنم. نبايد عجله كنم، اگر همه چيز بخوبي پيش برود به تيم‌هاي بزرگ‌تر و بهتر هم خواهم رفت.
براي انتخاب استقلال يا پرسپوليس به علاقه‌ات توجه مي‌كني يا پيشنهادي كه دريافت مي‌كني؟
بستگي به شرايط آن موقع دارد. فكر مي‌كنم پيشنهاد نقش بيشتري داشته باشد، اما خب علاقه هم مهم است.
در حالي كه وارد 25 سالگي‌ شده‌اي چقدر به لژيونر شدن فكر مي‌كني؟
امسال با صبا قرارداد دارم و فقط سعي مي‌كنم با اين تيم در ليگ و جام باشگاه‌هاي آسيا نتايج قابل قبولي كسب كنم. ان‌شاءالله پس از اين كه تيم ملي را به جام جهاني برديم و دل مردم را شاد كرديم از كشورهاي صاحب فوتبال پيشنهاد دريافت ميكنم. شايد هم يك فصل در استقلال يا پرسپوليس بازي كنم و از يكي از اين 2 تيم ترانسفر شوم.
براي بازي در خارج از ايران، امارات را هم قبول مي‌كني يا فقط يكي از باشگاه‌هاي اروپايي؟
از امارات چند پيشنهاد داشتم، اما برايم موفق شدن صبا اهميت بيشتري داشت. شايد اگر تا آخر امسال از باشگاه‌هاي اروپايي پيشنهادي دريافت نكنم به امارات بروم.
به نظر تو چرا لژيونرهاي ايراني غير از جواد نكونام وضعيت خوبي در باشگاه‌‌هايشان ندارند؟
فكر مي‌كنم اعتماد باشگاه‌هاي اروپايي نسبت به فوتباليست‌هاي ايراني كمتر شده است؛ البته اين موضوع به سليقه مربيان هم مربوط مي‌شود. مهدوي‌كيا و هاشميان چند سال در باشگاه‌هاي خود فيكس بودند، اما با تعويض مربي تا حدود زيادي جايگاه خود را از دست دادند.
دوست‌داري عضو يك باشگاه بزرگ اروپايي شوي يا اين كه در تيمي باشي كه حتما به تو بازي برسد؟
دوست دارم بازي كنم، حالا اگر تيم بزرگ بود كه چه بهتر. به خودم اعتماد كامل دارم. در هيچ تيمي نيمكت‌نشين نمي‌شوم. اگر به تيم‌هاي بزرگ فوتبال اروپا هم بپيوندم حتما بازي مي‌كنم. در واقع كاري مي‌كنم كه مجبور شوند مرا بازي دهند.
هدف اين فصل شما در صباي قم چيست؟
روند خوبي را پشت سر مي‌گذاريم. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد. هدف ما اين است كه امسال حتما جزو 3 تيم اول يك ايران باشيم و در جام باشگاه‌هاي آسيا هم از گروه خود صعود كنيم.
پس براي قهرماني تلاش نمي‌‌كنيد؟
صددرصد براي قهرماني تلاش مي‌كنيم؛ اما طوري برنامه‌ريزي كرده‌‌ايم كه اگر هم قهرمان نشديم با قرار گرفتن در بين 3 تيم بالاي جدول، سال آينده هم سهميه آسيايي خود را حفظ كنيم.
كار كردن با فيروز كريمي چطور است؟
پيش از اين كه آقاي فيروز مربي ما شود خيلي دوست داشتم از نزديك با شيوه كار كردن او آشنا شوم. به نظر من او بار فني بسيار بالايي دارد و در فوتبال ما كمتر مربي‌اي مثل او پيدا ميشود. اميدوارم تا آخر فصل حداكثر استفاده را از آقا فيروز ببرم و كماكان چيزهاي زيادي از او بياموزم.
به عنوان بازيكن تاثيرگذار در صبا و تيم ملي قبول داري اين همه وقفه در ليگ به باشگاه‌ها ضربه مي‌زند؟
باشگاه‌ها حق دارند. شرايط سخت است، اما براي بازيكن هم شرايط سخت است. ما بايد در هفته دو سه بازي انجام دهيم و اين بازدهي، عملكرد ما را پايين مي‌آورد. بايد برنامه‌ريزي به گونه‌اي انجام شود كه به قول معروف نه سيخ بسوزد و نه كباب. تلاش باشگاه‌ها هم اين است كه تيم‌ ملي قوي‌اي داشته باشيم. انتقادهاي مربيان باشگاه‌ها را بگذاريد به حساب سخت بودن شرايط.
پس از تساوي خانگي مقابل ذوب آهن با استقلال صدرنشين بازي داريد.
ما براي هر بازي تاكتيك خاصي داريم و اين بازي هم براي ما 6 امتياز دارد. سعي مي‌كنيم با شكست استقلال رقابت را درصدر جدول همچنان داغ نگه داريم. ما دور رفت هم سنگين‌ترين شكست را به استقلال تحميل كرديم.
با بيشتر تيم‌هاي بالاي جدول بازي كرده‌ايد.
بله با ذوب‌آهن، سپاهان و پيكان بازي كرده‌ايم و فقط بازي با استقلال و پرسپوليس مانده. در بازي با سپاهان هم بدشانسي آورديم. در آن بازي توپ‌هاي ما به طرز عجيبي توي گل نرفت. فكر مي‌كنم قسمت اين بود كه آن بازي مساوي تمام شود.
هم در‌تيم ملي و هم در‌صبا انگيزه بالايي براي گلزني دارم. در‌ليگ مدافعان‌حريف بيشتر‌ مواظب من هستند
فيروز كريمي مي‌خواست مقابل استقلال روي نيمكت ننشيند. نظر شما عوض شده يا... .
آقا فيروز گفته بود در اين بازي كنار نيمكت مي‌ايستد و روي نيمكت نمي‌نشيند؛ اما خارج از شوخي خود آقاي كريمي هم مي‌داند كه حضور او كنار زمين چقدر در روحيه بچه‌ها تاثيرگذار است. در ضمن راهنمايي‌هاي او در حين بازي كمك زيادي به بازيكنان مي‌كند.
چرا در ليگ امسال اينقدر كم گل زده‌ايد؟
هم در تيم ملي و هم در باشگاه انگيزه بالايي براي گلزني دارم، اما شرايط به گونه‌اي است كه در ليگ، مدافعان حريف بيشتر مواظب من هستند. اگر صبا نتيجه بگيرد گل زدن شخص من اصلا مهم نيست. ضمن اين كه در باشگاه در پست هافبك بازي مي‌كنم، اما در تيم ملي آزادتر هستم و موقعيت‌هاي گل بيشتري نصيبم مي‌شود.
فكر مي‌كني بتواني به آقاي گل شدن فريدون فضلي كمك كني؟
مثل سال گذشته همه ما تلاشمان را براي كمك به فضلي مي‌كنيم. ما هم دوست داريم او آقاي گل بشود. در ضمن پنالتي‌ها را به او مي‌دهيم. اگر در يك صحنه 70 درصد موقعيت گلزني داشته باشيم و او در موقعيت مناسبي باشد باز هم توپ را به او مي‌دهيم. اميدواريم او به آرش برهاني برسد، هرچند آرش هم گلزن خيلي خوبي است.
واكنش فيروز كريمي نسبت به گل خراب كردن مهاجمان چيست؟
بعضي‌ وقت‌ها كه توپ گل نمي‌شود عكس‌العمل او كاملا طبيعي است. اين بحث‌ها در صبا حل شده است. در بازي با پرسپوليس بياتي‌نيا و در بازي با سپاهان فضلي موقعيت‌هاي صددرصد را از دست دادند، اما او فقط در مصاحبه‌هايش به اين نكته اشاره كرد. همان طور كه گفتم كريمي مربي بزرگي است.
انتقال صبا به قم براي شما كه سال گذشته هم عضو اين تيم بوديد تاثير مثبت داشته يا منفي؟
اينجا در قم همه چيز خيلي خوب است. استقبال بسيار خوب تماشاگران عامل محركي براي ما محسوب مي‌شود. با تلاش‌هاي استانداري و هيات فوتبال مشكلي در قم نداريم. بايد به اين دوستان هم حق بدهيم، چون سال اول است كه دارند تيمداري مي‌كنند. يعني وجود برخي نقص‌هايي كه بايد برطرف شود كاملا طبيعي است.
عده‌اي معتقدند تيم ملي زيبا و تماشاگرپسند بازي نمي‌كند.
فكر نمي‌كنم. شايد چند بازي اتفاق افتاده كه شيوه بازي تيم ملي تماشاگرپسند نبوده، اما به نظر خودم در بازي با چين و سنگاپور خيلي خوب بازي كرديم. در بازي با چين بيشتر از هفت هشت موقعيت ايجاد كرديم و در بازي با سنگاپور نتيجه 6 بر صفر بيانگر روحيه بالا و اشتهاي زياد بازيكنان تيم ملي براي گل زدن بود.
فكر مي‌كني زدن 6 گل به سنگاپور بخوبي ما را آماده بازي با كره كرده است؟
اين بازي كه رسمي بود، اما معتقدم براي بازي‌هاي تداركاتي بايد به سراغ تيم‌هاي بزرگ‌تر برويم. براي ما بازيكنان بهتر است كه حريف بازي دوستانه تيم ملي قوي باشد تا نقاط ضعفمان پيدا شود. متاسفانه فوتبال ايران براي آينده برنامه چنداني ندارد، در حالي كه تيم‌هاي اروپايي برنامه مسابقه‌هاي چند سال آينده خود را تنظيم كرده‌اند.
خلاصه تيم ملي آماده بازي با كره شد يا نه؟
بله. تا آن موقع بهتر هم مي‌شويم. به اميد خدا و ياري تماشاگران حتما كره را در تهران شكست مي‌دهيم. متاسفانه در مقابل كره 2 كارته هستم و نمي‌توانم بازي كنم، اما بدون شك در غياب من بازيكنان تيم ملي مقابل كره بازي خوبي ارائه خواهند كرد و خيلي راحت آن بازي را مي‌بريم.
خيلي راحت؟!
بايد يك مقدار تلاش كنيم، اما كره‌اي‌ها هم كه آدم آهني نيستند. آنها هم مثل ما هستند با اين تفاوت كه از ما بيشتر مي‌ترسند و بايد از اين فاكتور ترس حريف در ورزشگاه خانگي نهايت استفاده را ببريم.
هدف آينده تيم ملي فقط حضور در جام جهاني است يا صعود به دور دوم مسابقه‌ها؟
از همان اولين اردويي كه تشكيل شد كادر فني با بازيكنان صحبت كرد و با ترسيم اهداف آينده تيم ملي حضور در مرحله دوم جام جهاني نشانه گرفته شد. با انگيزه‌اي كه نزد خودم و ديگر ملي‌پوشان فوتبال ايران سراغ دارم تحقق اين امر چندان سخت نخواهد بود.

تصاوير:

 

   

 

 

        

 

 

               

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
[ 13:57 ] [ mehdi ]
صفحات
نويسندگان
درباره ما


خوش آمدید
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.